kväller

haha om ni tror att jag har pluggat hela dagen så tror ni fel, jag är så usel på att konsentrera mig har jag kommit på. Men det ska det bli ändring på.. imorn, ¨då ska jag ägna de första timmarna på dagen åt att plugga, sen så ska jag åka iväg och jobba. 3-4 timmar borde väl ändå räcka att plugga på en fredag.

Strax så är det kniven mot strupen, det är ett ganska bra program tycker ja :)
Jag har gått mot strömmen och inte börjat kolla på vampire diaries, tänkte jag behöver inga fler serier att följa + tycker det har vart liiite för mycket vampyrer på sistone, tror det är twilight febern som filmmakarna kör på.
Men serien är säkert bra, dömmer inte ut något i förväg.


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0