Tävling tävling, mycket viktig tävling!!

Jag är med och tävlar i Spiderchicks tävling i sammarbete med Svenska Spel om 2 finalbiljetter till Melodifestivalen.

Motivering:
Alla i min omgivning kan skriva under på att min stora idol stavas D-A-R-I-N (Det är bara att kolla på resten av bloggen för bevis). Det skulle vara som en stor dröm att få se Darin LIVE i globen!! Melodifestivalen är också en tävling som ligger mig varmt om hjärtat, en tävling som jag följer varje år sen jag vet inte när. En sådan tävling som man själv skulle vilja vara med i men som är svårt när man inte har den musikaliska gåvan, så det närmaste som jag skulle kunna komma är att vara i publiken och det räcker ganska bra för mig! =)


Svenska Spel Schlager- Bingo





Kommentarer
Postat av: janne

haha;)

2010-02-22 @ 03:08:18

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0