trevligt

Idag har tjejerna vart här !
Hehe vi har ätit en massa, det var gott det" kanske lite för gott för nu känner man sig som en uppblåst ballong.


Har vart i skolan idag med :) Det gick bra på seminariet, men man blir så less på de här skrivarna som finns i skolan, åhh!!  för nu när jag väl hade pengar då ska man skriva i något till lösenord, och vad det är det fattar inte jag, har prövat alla möjliga kombinationer som går men icke icke, men man är ju inte ensam så lärarna förstår haah de vill också byta tillbaka till det gamla systemet, sååå mycket enklare!

klockan är mycket nu men det var så att Marcus åkte in till stan för att ha Lill- lördag när jag hade mina tjejkompisar här och vi kollade på paranormal activity innan de åkte hem så Lina är lite rädd här hemma och vill inte sova, hehe men marcus kommer om några minuter bara så det är bra, men nu börjar jag bli sådär övertrött och kan nog inte sova.


 

Kommentarer
Postat av: hallelalle

haha,bra det där med pojkvän så du slipper vara livrädd:P Håll hårt i fötterna inatt då så ingen kommer och sliter tag i dig!! :P

2010-02-11 @ 01:16:41

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0