En full dag

Har gjort en del idag!
Vaknade vid 7 tiden, då insåg jag att det kanske inte var så smart att vara uppe till 1, men det kommer man ju på i efterhand, typiskt!

Gick upp för att upptäcka att kylskåpet stod lite på glänt och att mackpåsen var öppen, någon i detta hushåll tog antagligen en nattmacka och var lite trött, den personen var inte ja. Haha så det blev hård macka och smält smör, mumsigt

Till skolan för att arbeta, en ovanligt lång dag, från 10-15. Efter det så tog jag mig en liten strövarrunda på staden, växlade tillbaka från Euro och kände mig plötsligt lite rikare så i ren glädje så köpte jag ett par joggingskor och en tröja. (vad hände med mitt köpstopp? kan jag fråga mig själv) Men skorna var behövliga och tröjan billig så får skylla på det.

Sen bar det av till Östhammar för att hämta bilen min till att åka till skyttet med, åkte sedan till pappa för att umgås lite, träffar han inte så mycket, det är tråkigt :(. Men ska bli bättre på det känner jag, men tiden bara försvinner iväg.
Det är fler som jag skulle vilja träffa lite oftare :)
Nu när jag kom hem så satte jag igång och städade lite, sovrummet var fullt med papper så det var bara till att sätta in i pärmar och nu ser det mycket bättre ut.
Nej sängen kanske? Nu väntas 6 dagars jobb, med inge klag här inte. Det är kul att jobba och roligt att få pengar :)
Nu har jag möjligheten att kunna springa i alla fall.

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0