Haha

Det är lite tråkigt att när jag får massa saker att göra så hinner jag inte riktigt med att skriva var dag ^^

Okej igår så kanske jag inte gjorde så mycket, var hemma från praktiken, för ögonen bara rann och jag såg allmänt konstig ut. tänkte att barnen bir nog skrämda.

Men det gjorde toppen att vara hemma, jag sov så länge jag kunde. Sen så mådde jag ju inte dåligt psykiskt, så satte igång att röja lite med det som vi hade hämtat i helgen hos mamma. Det är ju mina saker så måste ju göra det själv.

På kvällen eller aa runt 17 så rann det inte alls i ögonen, de där tabletterna var nog susen, då åkte jag till mamma sen vidare på skytte. Hade inte tränat på flera veckor så kunde gärna inte missa en gång till.

Åkte hem och då var det bara att sova

Upp imorse iväg till praktik, idag gick det bra! Sen direkt till Uppsala för lite fika med Joanna och Tegan. Men det var bra att åka buss fördå läste jag halva boken i alla fall!!

Kom hem runt nio tiden och då var de tv och mat som gällde. Marcus hade art så snäll och gjort riktig lunch som blev matlåda till mig. Han jobbar eftermiddag, lite tråkigt att vi går om varandra, nu kom han hem och jag ska sova, men ska väl hinna prata lite.

Vet dock inte om det var så smart av mig att duscha nu innan läggdags, men hellre på kvälln än morgonen.


God natt

Kommentarer
Postat av: janne

jag är också ren och fin nu. orkar inte hålla på med renligheter tidigt på morgonen.

2010-03-10 @ 23:12:47

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0