Trevliga dag

Gick ut imorse och då var ett tunt lager snö på marken, inte kul det inte.!

Har precis skrivit klart min VFU rapport och skickade in den så är glad :D

Det har vart kursintroduktion idag, mycket förvirrande och en massa att göra" Ska ju jobba lite denna månad med och skriva en omtenta. Vet inte hur jag ska hinna med allt.

Men som man gör när man har stressigt så skiter jag i allt för idag ^^

Jag har 5 timmat top model att ta igen, sen måste jag se Svenska hollywood fruar innan nya programmet ikväll klockan 21. Sen börjar reprisen av top model 10 idag kl 16 som jag måste spela in. Sen är det en alldeles ny säsong av top model klockan 20.

haha så det blir tv idag! men har kopierat nästan hälften av böckerna jag ska ha till denna kurs så har vart lite produktiv i alla fall"

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0