28 dagar

Nej det är inte 28 dagar senare utan detta är en film som är en drama typ, fast lite rolig.

Sandra bullock är med och hon spelar en som dricker lite för mycket, hon skämmer mest ut sig vart hon än är. När hon förstör ett bröllop för sin syster och kör påverkad så åker hoin in på ett hem.
 Till en början så trivs hon inte speciellt mycket, är mest för sig själv och ställer till oreda, men efter ett tag så kommer hon in i gruppen mer och mer.


Vet inte så mycket mer vad jag ska säga, den var ganska rolig i början, men segade lite ur mot slutet.
Den verkade nästan som en komedi när man såg reklamen för den, den gick på tv igår. Men den vär värd att se ändå!


Kommentarer
Postat av: Jane

Jag såg den filmen av n anledning. Viggo var med! haha, tragisk jag var för x antal år sedan men jag håller med. ganska segeliseg!

2009-12-06 @ 23:08:40
URL: http://runningtrain.blogg.se/

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0