ack ack 21/12

Sitter här i ett hav av papper. Försöker att arbeta men jag kommer inte på något direkt att skriva.
Ser bara mitt stökiga rum som jag mycket hellre hade velat städa, men har intalat mig att jag skriver ju inte mera när jag städar precis, så bättre att sitta här i havet och försöka i alla fall. Ska sitta här till 16 har jag bestämt, då har jag försökt i alla fall. Fast måste nog duscha innan mamma kommer, hon kommer nog vid fyra.
Har tappat suget lite för skolan, mest för att det känns som om det aldrig tar slut. Men har fejk PMS med så kan vara därför.
Höll på att bli glad för det låg ett stort paket i brevlådan, jag tänkte "jaa det är min klänning" men näe, det var till mamma. Attans
bitit söder läppen har jag med, förstår inte varför jag alltid ska vara där och pilla:P Men det är svårt att låta bli när läpparna är torra.
nej nu ska jag överge internet!

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0