behagligt 18/12

Just nu så känns det ganska behagligt och lugnt att sitta i sängen med datorn. Även fast jag har en massa att göra så flyter det på. Jag hoppas på att bli klar med en uppgift innan kvällen är slut!
Det är ju trots allt fredag så man kanske inte ska plugga hela natten.
Ska till Gimo lite senare. Marcus kompis Haggis fyller år så ska dit! åker väl hemåt till mig sen:)
Just nu sitter jag och väntar på lite mat. jag ar blivit ganska dålig på att äta alla måltider nu. För äter frukost så sent och när man kommer på att man är hungrig igen då är det inte långt till middagen ^^ Så hamnar man i den cirkeln, det dåliga är att man småäter lite istället, så ska försöka komma in på banan igen.
Polisen ringde idag med, de är angående det där rånet i tisdags. Men jag hade inte så mycket att säga, inte mer än att man lägger inte märke till om någon åker fort förbi här utanför för det gör folk hela tiden. De ringde upp Marcus med sen haha jag hoppades till gud att vi kom ihåg kvällen likadant, så inte ena säger att vi somna en tid och den andra en annan. heh men det roliga var att båda nämnde det där om bilar som åker för fort. Så det kanske är dags att göra en insats och ha en kontroll härutanför!
Nej nu ska jag torka håret!
ps fick filmern idag med som jag vann på tradera

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0