Dåligt gjort av mig 14/12

Men det roliga är att jag har lika många läsare per dag ändå haha.

Det blir så när jag gör saker då hinner jag aldrig skriva om det, man blir lixom lite inne i det man gör.

i fredags var jag med brudarna ute i långalma, vi fettade lite med glass chips och tacos, sen såg vi på film med.

Fucking åmål - en gammal klassiker skulle man nästan kunna säga, sen håller ändå. Fast man är ju inte 14 längre och tur är väl det, tänk att ha alla de där problemen.

Sen såg vi Rose Red av steven king. Som de flesta av hans filmer så är de lite konstiga. Detta var dessutom en serie på 3 timmar. Det gick ut på att de skulle undersöka ett hus och innan de hade kommit in i det där jäkla huset så hade det gått en timme!! GUD VAD SEGT KÄNNER JAG!

Såg på Georgia Rules med. Det är en Lindsay Lohan film, men väldigt annorlunda för att vara henne. Den är inte så tjejig som de brukar vara utan riktigt bra.


I lördags så var jag och sköt för hela slanten :D Vann i ena tävlingen och tror jag vann andra med^^, det har jag sagt till familjen i alla fall. Men den tävlingen höll på hela helgen så vet egentlgien inte, sköt banrekord i rasbo i alla fall så det är bra. Haha lär väl rykanär CIzzi skjuter den klassen nästa år men. ( hon är bättre än mig)

När jag kom hem, eller aa till Marcus så kollade vi klart på robinson sen så såg jag faktiskt en beck film som jag inte hade sätt förut, pensionat pärlan, eller jag somnade, var så slut efter att ha hållt på med skylle i 8 timmar. Haha åkte hem snabbt och åt middag där emellan skyttet och pappa hade gjort så förbaskat starka vitlöksbröd haha jag stank i flera timmar.

Igår söndag så jobbbade jag eftermiddag, eller började 13, så då blev det en sovmorgon. Tog hem två filmer, ena var en Wallander. Läckan hette den, handlade om värdetransportrån, det roliga var att jag tog hem den första Johan Falk filmen med och den handlade också om värdetransportrån. Den såg vi imorse.

Jag skjutsade Marcus till bussen, sen for jag till mormor en sväng, jädrans vad halt det blev på en gång med lite snö så det är bäst man passar sig så att man inte ligger där i diket.


långt men det var min sammanfattning av helgen. Haha mest!




Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0