härlig dag 30/12 2009

Idag blir en ganska lugn och härlig dag. Wille sov ju hos oss i natt, men han somnade ganska sent så det blev inte så tidigt imorse ändå, han vaknade väl kanske halv nio.
Kisse har vart jätte rädd för Wille även om han är ganska försiktig och så. Men det kan nog bero på att han har vart sommarkatt, man vet ju aldrig hur han blev behandlad då av barn, han gillar ju inte att bli buren heller så. Men så fort Wille somna eller nu när han åkte så kom han fram.
Jag ligger i sängen och försöker plugga lite, det går ganska bra ändå, men känner mig inte pressad så då tar det ganska lång tid även fast det inte är så svårt. Är lite rädd för hon läraren faktisk haha men hoppas att jag får godkänt på¨detta i alla fall.
Mormor kommer nog förbi sen, tills dess så kanske man ska ha klätt på sig, men fick en så skön morgonrock i julklapp så man vill ju inte gärna ta av sig den. Sen känns det som om jag pluggar bättre utan kläder haha det känns lite bättre på någe vis inte lika stressat.
Nej nu ska jag väl tillbaka till arbetet, jag skulle väl egentligen vilja städa rummet istället, ser bedrövligt ut för alla julklappar står i påsar, men tänker att jag flyttar på måndag så då är det ingen ide att packa upp och i skåpen har jag ingen plats.

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0