Kväller 23/12

Ja nu är klockan mitt i natten, imorn är dagen vi alla väntar på haha.
Speciellt janne
idag har vart en fartfylld dag måste jag säga.
Jag gick upp ganska tidigt, min älskling låtsades sova lite för han ville inte upp, sen så somnade han på riktigt så han sov lite längre än jag :P
jag klädde granen och fixade tomtelandet med min bror, kan kanske ta kort på det imorn!
Sen var det dax för jobbet, det var ganska roligt att jobba ändå, haha slipper mamma klaga på att man inte hjälpte till hemma :P  Jag åkte ut med alla våra klappar till mormor, lastade ur de där och var där en liten stund.
Fick ett mess av pappa som sa att min bil äntligen hade en stereo inkopplad i sig!  Jippie!  Sen funkar faktiskt låset nu, förr så har man vart tvungen att öppna på passagerarsidan, vilket har resulterat denna vecka med att stå i en snöhög om man har tillbringat en tid hos Marcus. Men nu är det slut med det.
Har sätt på sunes jul med nu, haha kunde inte låta bli att köpa, det är lite av en klassiker, hade den visserligen på datorn, men det är ju inte samma sak!
Nej nu hade jag tänkt att slå igång någon annan film och sen slumra in dan före dopparedagen!


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0