Underbart 18/12

Igår var en underbar kväll!
Visserligen höll det inte på så länge men det var tur det för det var lite kallt om tossingarna (fötterna)
Men jag lyckades passa in bussar och tåg precis, men ska nog inte göra om misstaget att inte köpa biljett i förväg på SJ tåg, 125 spänn fick man punga ut. Men är man stressad så är man, hade bara några få minuter på mig och det var världens kö inne där man köper biljetter.
men kom itid, kanske missade en låt av Martin Stenmarck men det gjorde inte så mycket.
Efter Martin så kom E.M.D upp på scenen, de körde bara två låtar ivar, men det var kul att se de med eftersom man inte sätt den LIVE.
Darin kom sen upp på scenen (A) Runaway och Viva la Vida sjöng han. haha Erik som vann idol han har ju bara en låt så stackarn fick bara sjunga den.
Det som jag tyckte var synd var att Dead by April sjöng playback, det var lite tråkigt, men det kanske är svårt att komma upp i de tonerna. Visserligen så hade de andra också inspelat i refrängerna, men det har i stort sätt alla artister. Men de sjöng själva med. Sånt hör man.
Alla radio pratare har ju spelat in en låt, den var också bra.
en bra kväll helt enkelt!
Alla radiopratare
E.M.D
Erik
Darin filmade jag bara så här är de.

Kommentarer
Postat av: Marie

Åkte du själv?

2009-12-19 @ 19:11:16
URL: http://marieeee.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv hehe näe tegan var med :D

2009-12-21 @ 13:24:13

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0