Wiieee 15/12

Vilket väder vi fick, tur att det inte är så tung snö, annars så hade jag nog inte kommit ut med bilen.
Den har föresten fungerat i 2 dagar nu, måste vara rekord när det är kallt.


Var till frösan igår och lämnade en enkät, fick tillbaka den idag, det var lite roligt att läsa barnens svar, nu ska jag bara skriva om det! Kommer ta ett tag känns det som. Min lust finns det inte så mycket av idag heller.

Jag vill till stockholm på torsdag!
De ska ha en konsert där för att radion ska få vara kvar eller något liknande, bra artister ska vara med så det vore kul, ska bara hitta någon som vill haka på för det är inte så kul att gå själv :P
Men det har jag ju nästan gjort förr, mötte upp en tjej på plats i stockholm, hade inte träffat henne förr. Men pratat ganska mycket. En jätte trevlig tjej som heter Carro :)

nej man kanske ska arbeta!
¨



Heh här brukar oftast kisse hamna på kvällarna, i Jens knä

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0