En härlig dag"

Idag så började min klocka 5:50. Sen dess har jag vart igång i stor sätt.
Skola var det mellan 8- 10:30 Sen stannade jag och Ida kvar för att plugga inför mördartentan. Vi kanske slutade vid halv tre. Sen styrde jag min kosing till Joanna. Hennes syster var med där, vi snackade en del. Blev barnvakt med, det var kul haha men jobbigt. 8 år tror jag 2 var, de är i den åldern de tror fortfarande är små, men det är ganska jobbigt att gå runt med någon på ryggen eller snarare springa :P.

Sen var Joannas syster Jannike snäll för jag fick lifta med hem, hon skulle till Långalma. Väl hemma har jag suttit med mitt PM och skrivit klart det. Haha trodde det var deadline idag men det var visst imorn.

Nu kanske det blir något Sex and the city avsnitt, eftersom Marcus värkar ha det så kul vid datorn ^^

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0