Dagen är över

Det känns som om det är läggdags snart. Har vart uppe sen tio i 6 imorse och hunnit med både det ena och det andra.

Imorn så ska jag växla pengar hade jag tänkt, för ska ju inte in till uppsala på hela nästa vecka för har praktik ( underligt att inte åka så långt varje dag) Det känns som om det inte är så jätte många dagar till resan ändå.

Hade tänkt köpa Sex and the city boxen imorn, idag så var det stängt och blev så sugen för det var så mycket rea! :D Jamenar ALLA avsnitt för mindre än 500 är inte det värsta kapet?
Tycker jag kan vara värd någon film ibland för att jag jobbar mycket och festar typ aldrig och gör då inte av så mycket pengar på det :P

Nej nu ska jag föra över lite pengar så blir sparkontot lite fattigare

Kommentarer
Postat av: Graviditetsbloggen

Hej. Jag gör en liten undersökning på namnförslag till vårt kommande mirakel. Om du fick ett barn nu, eller planerar att skaffa barn. Vilket namn skulle du ge det barnet?

2010-03-05 @ 10:30:20
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0