Dagen till ända

Ja så gick denna dagen med, jag hoppas nu att jag har pluggat tillräckligt för imorn, tänkte snabbplugga lite på bussen med.

Idag gjorde jag och Marcus fiskgratäng, supergott var det, var till en början lite skeptiskt för smakade på såsen innan vi satte in den i ugnen, men den vart lyckat så det var ju bra.

Har försökt att inte kolla på allt för mycket tv idag, har sätt 2 program. Så det är ju ganska bra gjort av mig med och läst ut 2 böcker.

Nu ska jag bara försöka få Marcus att gå och sova med mig, men han är lite av en kvällsmänniska och jag somnar helst vid 22. Men det är väl bra att man är olika med antar jag, men ska ju faktiskt upp relativt tidigt och ha hjärnan på topp så då måste man vara utvilad och nu räknar jag näsan ner timmarna jag får sova. Under 7 timmar är aldrig bra men tror jag inte klarar den gränsen idag.

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0