Måndag!

Visst är det inte härligt med en ny vecka, kommer närmare min resa på så vis.
Samtidigt så skiljer jag knappt på dagarna nu för tiden. Är ju mer ledig idag än vad jag var i lördags t ex.

Just det för idag är det ingen åkning till Uppsala, skönt är väl det när man tittar ut genom fönstret. Inte en rolig syn precis. Så då är det skönt att man kan sitta inne och läsa det man ska. Har faktiskt läst det som skall läsas till onsdag, så det är bra, därimot så har jag inte pluggat lika mycket till duggan som är imorn, men tänkte göra det nu helt enkelt. Eller ska vänta en liten stund till, top model börjar snart och det vill jag inte missa.


I helgen så har jag mest jobbat, men tycker att det är ganska skönt att göra något som man inte har prov på senare, sen så vill jag ju så klart tjäna pengar, vill ju inte leva allt för mycke på Marcus :P

Jag handlade en film på loppisen som vi har på jobbet, en gammal goding, Svanprinsessan, den var det länge sedan man såg, men hinner nog inte riktigt att se den idag, har lite för mycket plugg att tänka på, men jag kämpar på!




Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0