Vilken underbar dag!

Otroligt det snöar inte idag och solen lyser, har väl kanske ingen större lust att sätta mig på en buss och åka till Uppsala, men måste man så måste man, haha ska ju köpa något roligt med så!¨

Haha imorse när jag vaknade så kollade jag fel på klockan, trodde den var halv tio så sa det till marcus, men när han kollade 45 minuter senare så var den kvart över 9. Så jag ahde råkat sätt 9 istället för 8, men det var ju bra mer tid! Vi gick upp åt lite frukost sen har vi storstädat, han köket jag sovrummet och sen tillsammans vardagsrummet! Det känns som om man har gjort så mycket och klockan är inte ens 12!

Men ska nog gå och göra mig iordning, bussen går snart!


Riktigt god frukost! fil med crunch och frysta bär!


En tanke slog mig, hur kan vi ha så mycket hund och katt hår på alla mattor när vi inte ens har något djur?

Kommentarer
Postat av: Graviditetsbloggen

Tack för namnförslaget till vårt kommande mirakel. Annorlunda namn är ju fint det med! Kan tänka sig att namn förändras fort och man kan inte jämt lita på ultraljud. För det visar en pojke kan det ändå komma ut som en flicka! =)

2010-03-05 @ 14:03:14
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0