Lördag

Hejsan 
Nu är då lördag igen, Sitter häroch har ny slingat hår  tack sara de blev jätte bra :) var dock lite smärtsamt i vissa stunder, men smärta får man stå ut med! har föresten ont i hela kroppen idag, var och prova på body pump igår, de var kul! Blev docklite sur på min kompis Jonas som alltid ska klaga och säga att hans brud ärbättre än mig, han kan väl tycka så visst men håll käften!   hm han sa visserligen senare att han inte menade de på det sättet.. men men jag ignorera och han rinde väl 10 ggr eller nått, som vanligt då xD
De blir en helt vanlig hema kväll idag, lite skönt,sitter och väntar på maten, är dunder hungrig! heh de är underligt vad man än gör så är de roligt på någe vis eller gott, förra helgen så var de pizza i ugnen som blev lördagens mat, men de var trevligt, kanske beror på de trevliga sälskapet man hade =) mysigt

Åhh igår eller var de förrgår, a men iaf, dåbörja jag gråta!  var så lycklig :D  Darin ska kommaut med en ny skiva den 3: e december och om mindre än 2 veckor  ( 13 oktober )  så kommer första singeln <3    Eyy jag vet är lite nörd, men asså åhh jag bara dör,de var typtvå år sen, och jag kan helt ärligt inte fatta att man tycker att han  sjunger dåligt!  Lyssna på rösten bara den är ju grym, sen visst om man inte tycker låtarna är bra de är en sak, men rösten kan ingen klaga på!, sen älskar jag de bruna ögonen  aawww  "flashback"  som skivan kommer heta den blir nog dunder!

NU sa pappa att de var klat,  MMAATTT!

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0