Skola igen

Nu Sitter man i skolan och håller på att fixa med sitt arbete som man gjorde i helgen, heh jobbit vare vi filma till halv 5 på morgonen för att sedan gå upp klockan 7. Men förhoppningsvis så blir resultatet bra!

Hm jag förstår mig verkligen inte på killar! Eller jo några alla är inte skit :) de är inte de jag säger men vissa i min omgivning tror att bara för att man hör av sig någon enstaka gång att man är dunder intresserad och inte har gått vidare. Jag kan lova de har jag !  Jag är bara en person som gillar att snacka och de betyder inte att man vill träffas och ha sex för de, utan mera snacka och vara kompisar. För när man iaf har hängt och snackat i ett halvår så kan inte allt förändras och att man blir hatad på en vecka, och även fast de kan ske så behöver man inte ljuga om saker och hitta på att man ska göra saker för att undvika en. Säg rakt ut att man inte har lust att hänga med någon just nu bara!   Heh är ganska förundrad över att din kompis kan vara trevlig och heja glatt trotts att han kanske inte har sätt de ljusaste sidorna av mig. Visst du kan mera vara glad men de känns mera som en fejk yta. Och fejka ytor är de flera som har, folk som är jätte trevliga i vekligheten, även fast man inte har kännt varandra så länge sen så bara skiter i allt, men de är väl sånt man får leva med när man träffar nya personer. Man funderar ibland kanske på att bli nunna, men med några undantag kanske hehe

Åhh jag är bara så kär i nya låten av Darin ft kat deluna   Breathing your love,  den har värsta bra soundet och man blir glad även fast de är en ganska desperat text. haha vet inte hur många gånger jag har lyssnat på den idag !  Men inget kan förstöra min dag bara :D

Nu kommer de vara mycket Skytte i mitt liv känner jag inom den närmaste tiden.   Läger i Fagersta den 24-26 oktober,  de
blir kul kanske lära känna lite nytt folk, eftersom folk från hela sverige inte fick anmäla sig !  Damns!
Sen så äntligen så kommer en skytte träff anordnas, med dunder mycket mat och odis, och allt är heelt gatis, hoppas Emanuel kan komma haha han är en av de killar som faktisk är bra :D   de är i november  15-16  sen helgen efter så är de falling target nere i ystad! :D   heh mmm me like it     du får fan vara ledig då!  :P
Jag gillar skytte, främst folket kanske, men de är roligt med själva sporten med de är så lugnande och nu har sköt jag inte förra veckan så känner mig tiktig taggad inför onsda! Jag ska bli bra har jag bestämt hehe!

allt för nu kreejs





Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0