Jahapp gott folk 28/12 2009

Det blev så att jag åkte in till Uppsala igen denna trevliga dag.
Vad jag har handlat minns jag knappt själv men mindre pengar på kontot är det i vilket fall som helst.

Var i Uppsala även igår min min älskling, vi handlade upp lite presentkort på IKEA och åkte till diverse affärer.
Fick inghandlat lite stolar, tallrikar, ljus, damsugare, sophink, en hylla, en pall, täcken och en del annat.

Var även på bio 2012

'

Jag tyckte den var helt okej faktiskt, som Joanna sa så var det lite för många personer som man följde, man hade svårt att få empati för allihop.
Men den var sevärd!

Vi for sedan hemåt, eller Marcus stannade i Gimo och jag åkte vidare till Östhammar.

Dagens tur till Uppsala var lite mindre planerad, min tanke var att gå upp klockan 8 för att plugga, men det sket sig. Stängde av klockan och vaknade halv tio. Sen ringde mamma Jens och de skulle åka alldeles strax och då bestämde jag mig bara för att följa med, inte alls för att jag inte ville plugga.

Men i Uppsala så hittade jag örngott, en julbock - väldigt nödvändigt måste jag säga. Lite julkulor och julhjärtan - också väldigt nödvändigt då julen snart är över. Men jag tänker det kommer ju en till jul och det var ju trotts allt halva priset.
Fick öven inhandlat en massa nödvändigheter så som tvättmedel och tvål. Bra att ha!

Två filmer slank ner med. Flickan som lekte med elden och Harry Potter- halvblodsprinsen. Nu ska man bara få tid att se de med.



tror inte det var så mycket mer eller just den en väska och en tröja med har alltid velat haft en sådan väska :D
Hittar ingen bild på den men får väl visa upp den lite senare.
Tröjan är också svår att få bild på, attans att allt ligger i bilen, jag tänte att det inte var någon ide att ta upp allt för ska ju ändå flytta om 1 VECKA! 

Oj oj oj tiden går och det gör även pluggtiden, har faktist vart duktig ock skrivit ganska mycket, men ska fortsätta vara duktig nu!

 


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0