Goder morgon 25/11 Onsdag

Känns som en underbar morgon, det är löning och allt! :D
Visserligen så får man inte så mycket som student, jag tar inget studielån heller för det känns lite onödigt. Man måste ju ändå betala tillbaka det. Det var en viss tjej som sa att man aldrig skulle klara sig att inte ta studielån, utan det gör alla. Men jag har en starkförhoppning att jag kommer att göra det ! Om inget plötsligt och oväntat händer.


Sen så är jag väldigt tacksam för jobbet mitt med! Det ger lite extra pengar i kassan, det lär man kanske behöva när man flyttar. Men jag är inte en sådan jätte stor spenderare så har väldigt mycket kvar sen i somras med. Jag gillar att spara. =) Får ångest när jag handlar för mycket. När pengarna börjar sjunka på kontot. Men det är bra nu att få lite pengar så att man kan börja köpa julklappar, förra året så var jag typ jätte pank och köpte inte så mycket, men varje person fick något och det är väl tanken som räknas. Nu är det mer tvärtom, men ska försöka att inte spendera alldeles för mycket, måste tänka på att en lägenhet är min och Marcus den 4: de Januari, och till den behövs det en del.

 


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0