Äntligen över! 28/10

Nu så slipper ni tenta tjatet för ett tag, nu är det över.
Kändes helt okej faktiskt, men de har så hög godkändgräns tycker jag 32 av 52.
Men får hoppas på det bästa.

Efteråt så var jag och hämtade PM mitt, vågade knappt öppna det, var så rädd att få underkänt.
Jag har aldrig riktigt vart bra på att skriva,är nog mer av en praktisk person, sen så jämför man lätt med andra när det är såntdär, när jag jämförde så verkade mitt ganska kasst. Men fick VG :D
Supernöjd med det faktiskt!
Tror jag kanske tror för lite på mig själv^^

Denna kväll ska bli en lugn kväll, inga läxor att göra, men imorn börjas det igen, ny kurs!.
Det är kursupptakt imorndå och det är den sämsta dagen på hela kursen, har haft det två gånger och båda gångerna gått därifrån med ångest, första grät jag nästan ^^

Man får reda på alla böcker man inte har och som ska läsas ut till gången efter och man får reda på allt man ska göra, denna kurs så ska vi nog ha lite drama, fick VG i det i 2:an på gymnasiet så får ta fram de kunskaperna!

Nej nu ska jag nog bänka mig framför Efterlyst, ett bra program, men som liten gav mig mardrömmar ^^

(för segt för att ladda upp bild)

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0