Hemkommen 8/10 Torsdag

Mätt och några kollade bloggsidor senare så sitter man här i sängen hos Marcus. Han spelar och jag är vid min dator, hehe socialt värre här.

Hade då samtalsexamination idag, gick bra men var inte som jag hade förväntat mig precis.
Började prata med tre tjejer utanför klassrummet och de berättade att de hade fått oförberätt prov sist de hade haft henne så man befarade det värsta.  
Så blev det med, tur att man rå pluggade lite där innan vi skulle gå in.

Sen samtalade vi lite i små grupper och så med. Heh en liten rolig sak var att jag känner en person som inte går i min klass på hela skolan och jag lyckades hamna i hans grupp.^^
Men det gjorde det hela lite tryggare med att man känner någon. Men det var en mycket trevlig klass, kändes inte alls lika läskigt som jag hade förväntat mig.  :)

 Min vision var att läsa lite när jag kom hem, men är så slut på energi känner jag, skulle kunna somna!
Men man måste väl någongång, kan ju börja i alla fall.

Ja så får det blir :)''

Tjing

(för segt att lägga upp någon bild)

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0