Gladare av att handla?

Ja för jag känner mig jätte glad just nu :D  ( men har inte vart inne på Swedbank än och kollat hur mycket jag har gjort av mig heller)

Men det blev en hel del idag, men var på ÖB och där så känns det som om man handlar jätte mycket så blir det kanske 200, på ica här i stan så får man ingenting för 200.

Den har jag köpt 5 stycken linnen (haha nu kan ju inte mamma se hur många linnen jag köper längre)
Men et var fakiskt länge sedan jag köpte linnen och det var mest bas linnen, köpte en tröja för en 10: a Det är fynd!

Så köpte jag en liten väska som är perfekt till Gran Canaria, den har dragkedja!
Sen en sjal. en jätte fin lampa!
En mössa, för min var ju tydligen ful.
Hm sen kan jag inte minnas någe mera, så det kan ju inte ha blivit så farligt dyrt ändå??

hm de var visst 1400. men kom på att jag köpte ett par jätte bra lådor som man kan ha och ställa ner i förrådet, med mina grejer som jag kanske inte använder så mycket, det finns nog en hel del sånna saker.

Vad tråkigt det är utan bilder, men kameran är inte hemma.

Nu blir det nog lyxfällan med plugg i pausen




Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0