Äntligen 30/1

bloggen har inte funkat riktigt idag för mig. Det var väl någon server som hade lagt ner.
Idag så har jag jobbat och jobbat, det var faktiskt kul! Jag jobbade en timme extra med för att vara lite snäll och att min buss gick inte förräns 15:20 och då kunde jag ju lika bra kunna jobba tills dess.
Hade lite otur med, skulle skaka lite senapen så att jag skulle få senap. Men så föll korken av och splatt sa det och jag hade en sträng på benet. Mums!
Just nu sitter jag i soffan med kisse och mormor, mamma och kenth sitter i andra. Robinson börjar snart så tänkte kika på det. Det var min lördag det, ska jobba imorn med så. Ska baka efter jobbet med, men just nu är jag jätte trött så får se om jag orkar det xD

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0