äntligen 4/1

Så går det att komma in på bloggen, igår när jag försökte så var det så jäkla segt, även fast jag var hos Marcus kompis som har ganska snabbt internet :P
Igår så fick vi nycklarna till lägenheten jippie :D
haha så var dit och lämnade verktygslådan bara för att ^^
Just nu befinner jag mig hemma, marcus sover, ska äl packa in lite kökssaker idag, för vi ska ju tapetsera sovrummet och vardagsrummet innan vi flyttar in.
Haha så idag kommer eldprovet, välja tapeterna. Kommer kanske sluta i en kamp på liv och död vem vet. Ska bara få liv i han så att vi kan komma iväg någon gång, jag är hungrig.
haha måste tilllägga, våran gran suger, haha nu ser den inte ut att ha fått vatten på flera år, den hänger och ser död ut, om man rör den det minsta så rasar en MASSA barr, det är inte lät att han en katt då som älskar att gå under granen och ha sin svans högt upp haha.
nej nu ska jag packa ihop

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0