Attans då 17/1

Nu glömde jag ju kameran i lägenheten, tänkte ha lagt ut lite bilder från igår, på den mumsiga maten och kärleksmumsen haha :D

Igår så kunde vi koppla in en antenn sladd till tv så funkade många kanaler, det var bra, det är lite träligt att se bara film. Min lost säsong har inte kommit hemmes så :P

Idag så var jag hem lite och fick med mig mer saker till Marcus förtjusning, han tycker att jag har så mycket grejer, jag har nog inte flyttat hälften, eller jo kanske, men det är mycket kvar!

Fick två blommor av mamma med :)

Imorn så börjar skolan igen,skrev av schemat nyss, det ser bra ut. såg en vecka som såg jobbig ut till en början, man skulle gå hela veckan, men det var VFU veckan, eller praktik kan man också kalla det :) Så då blev den veckan bra.

Annars så går jag som max 4 dagar i veckan, har schema fram till vecka 12.

nej nu ska jag kika på lite annat




Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0