Avatar 3D

Var jag och några till som såg på bio igår.

Tyckte faktiskt den var riktigt bra" Är en sån som annars tycker att sånna filmer brukar vara lite överdrivna, men den var faktiskt bra gjord. Vi satt längst fram och det var den ända nackdelen just för att man fick ont i nacken. Men det var också lite roligt att kolla bak för då såg man alla sitta där med glasögonen. hehe

Jag som brukar klaga på min vän Joanna för att hon låter lite mycket på en bio, eller rättare sagt kan inte viska, igår så fick jag tjii för det. Mitt alarm började ringa klockan 21, med ljud dessutom som det som det aldrig brukar vara annars. Men just då"


Janne jo med en liten reflektering




Tycker att det är förundrande att den bion har gått sedan imitten av december och fortfarande nästan har fullt hus, fast över 1 miljon har ju sett den så det kanske är förstårligt ändå.

Kommentarer
Postat av: janne

ich bin handsome!

2010-01-28 @ 17:33:51
URL: http://runningtrain.blogg.se/

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0