Bra dag 7/1

Denna dag är jag nöjd med, förutom att plugget kanske har legat lite på sidan av. Men tänkte ta igen det nu, kanske lite sent, men vafan bättre sent än aldrig!
Vi är färdiga med tapetseringen i alla fall!  Det är alltid något. Det blev riktigt bra, är nöjd med mitt hörn där vi elementet som jag gjorde helt själv! :D Inte för att det är just där man kollar det första man gör men ^^.
Vi har kört en del saker från mig med, haha så kvar är en massa damm fläckar, men det får jag damsuga nästa gång jag är hemma.
Imorn så far jag till Uppsala för att skriva tenta. Känns mindre kul, är inte direkt taggad om man säger så.
Men efteråt så ska jag handla lite med Janne.
Haha jag sa först att vi bara skulle til ÖB och IKEA för att där behövde jag köpa en kontakt till en lampa. Haha men sen kom jag på att perfekt jag har ju en stor bil så då kan jag ju köpa den där bokhyllan med.
Fick som svar:  Shit man ger dig handen och du tar hela armen, otroligt :P
Haha det kanske ligger något i det, men när man ändå är där så (A)
Behöver lite tyg med så att man kan dölja kökspallen.
Jag har tänkt och tänkt och kommit fram till att jag och Marcus har ett jäkligt grått hem ^^  Så varför inte måla en vägg i köket orange? :D för att liva upp det lite? inte en dum idé va?
Orange är ju färgen på min favorit frukt"

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0