Dagens middag

Det blir att jag ska försöka få panerad fisk, potatismos och lite sås. Potatismoset ska vi försöka göra själva, det är ju bra mycket godare än pulvermos. Paneringen gör vi med själva hah men glömde lägga upp fisken på tining, hur ska detta gå, jamenar våran mikrovågsugn är lite för avancerad för mig så hur ska jag få på den funktionen tining när jag knappt kan värma något annat i den, blir till att leta upp instruktionsboken, hoppas bara den inte är slängd!



Google är bra när man inte har gjort maten än, men nu blir man ju lite hungrig, ska försöka få älskling från datorn så vi kan gå hem till oss, tycker vi har suttit tillräckligt vid datorn idag, lite tråkigt att vi inte har fått internet till lägenheten än men det duger att komma hem till Marcus föräldrar lite då och då ( läs: varje dag) .


Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0