Det gick! 19/1

Jag kunde åka på skyttet utan att det blev kris haha. Hoppas jag har lika tur imorgon!
Imorn så är det skola, börjar 8:15 vilket betyder att det blir en ganska tidig morgon för Lina. Vilket hon inte riktigt är van vid men går inte så länge som tur va!
Jag fick sådan lust att börja på att se LOST säsongen, men så kom jag på att den tog jag ju med till lägenheten, är hemma hos mamma nu så det sket sig.
Ska kanske tänka på att ta mig ut till bilen istället, Älskling är påväg hit och han är nog framme strax i Östhammar, vill ju inte vara som min mamma, alltså seg. Så det är nog bäst man åker!

Kommentarer
Postat av: Katta

Haha! gör dom? jag trodde typ vi här på västkusten hade värsta hippa sommarstället ju x)

2010-01-20 @ 00:03:36
URL: http://nilssonkatarina.blogg.se/

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0