en alldeles helt okej dag 19/1

Har hunnit med mycket ändå, men en liten tråkig sak, jag har så jädrans ont i magen, och som kenth sade vid ett tillfälle, jag vet inte om jag pissar eller skiter. Just så känns det nästan, undra om man vågar åka på skyttet där finns ju ingen toa om det blir kris:P
Imorse så tvättade jag, med en betoning på jag för Marcus han sov han ^^. Men det gick bra, började två timmar efter jag fick börja och slutade två timmar innan jag fick sluta, så tycker det är ganska mycket tid man får :P
Sen åkte vi hem till mamma min, haha jag bad Marie kolla bussen hon sa att den gick halv. Klockan var då 4 minuter i halv och de går ju bara en gång i timmen så vi kutade. Meen när vi kom fram så visade det sig att den inte gick förrän 10 över haha xD
Men väl hemma hos mig så packade jag ihop lite pryttlar, så åkte vi en sväng till biblioteket, en sväng till affärn och tillbaka till Gimo. Sen nu gott folk så har jag fixat ihop alla böcker till denna kurs! Jippie, blev inte så dyrt ändå när man går på bibliotek 8)
nej nu ska jag kika lite på annat

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0