fixat och donat 12/1

Ja det har jag och Marcus sysslat med sedan han slutade jobbet vid 14. Vi åkte till lägenheten och skruvade ihop det vi hade köpt på ikea. Väldigt fint blev det, dock så tyckte han att det blev lite tjejigt det som jag ställde i bokhyllan, men alltså det står ju där i brist på annat :P Det ser ju så tomt ut annars.
Nu sitter jag framför dator, väntar väl på lite mat antar jag.
Skulle väl ha vart på skytte nu om en kvart men det blev lite längre än planerat i Gimo och min bil vill ju inte starta, eller har inte provat idag men det är nog inte speciellt mycket varmare idag än igår.
Imorn hoppas jag på att janne leker med mig haha :D
men hon skulle tänka på det xD
Nej det kanske finns något att kika på tv?

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0