Förvånad! 25/1

Idag när jag kollade på var jag skulle läsa till på fredag så såg jag att det var en bok på 192 sidor, lite jobbigt tänkte jag, men när jag kollade närmare på vilken bok det var så var det den jag trodde vi skulle ha läst tills i fredags, alltså den som var. Så den satt jag och malde på torsdagen. Vilket betyder att det redan är utläst :D Jippie.
Men denna vecka så ska jag se på Avatar och åka till Uppsala med Mormor på torsdag, då ska det handlas nödvändigheter :D  Sen resten av tiden får man väl plugga lite.
marcus jobbar eftermiddag så får mycket fri tid på eftermiddagarna :P jag hoppas på att vi får internet ja! Men det kan man ju aldrig vara säker på.
Nej nu ska jag läsa vidare innan det är möte med arbetslaget!

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0