Helkväll med janne jo 14/1

Vi åkte till henne i uppsala, åt lite god mat! :D
Sen så snackade vin nog mest och kollade på 2 filmer och 1 serie.

Vi såg först paranormal Activity, ett tips se den inte själv, haha den var lixom lagon läskig på någe vis. Det blev bara mer och mer mot slutet.

Sedan såg vi I taket lyser stjärnorna, jag tycker den är så fin :)

Janne hade fått hem The charmed, förhäxad, vi såg första avsnittet och är det inte otroligt att jag just hade sätt det avsnittet för flera år sedan. Man har inte så dåligt minne haha inte långtidsminnet i alla fall :P

Nu är planen att klä på sig lite kanske, sen så får jag väl åka hem om en stund, janne ska åka och jobba, men ska väl till Marcus först, köpa ett busskort måste jag med göra och sen hem och plugga.

Haha lördag verkar vara en populär dag, 3 pers har nu frågat vad jag gör då xD
jag och Marcus firar 1 år så ska umgås med honom :) kankse sova första, eller så blir det andra natten i lägenheten då! Det kommer bli perfekt!


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0