Hemma idag 21/1

Eller snarare inte i skolan, vi har en så kallad ledig dag, vilket betyder att man måste läsa arslet av sig :P
Jag jobbar ju i helgen så kommer ju inte ha så mycket tid då, men 2 av 4 böcker avklarade, mycket bra lina!
Igår så var jag därimot i skolan, efteråt var jag mycket lycklig, sprang snabbt ner på staden och in på ett annat MQ ¨än vad jag var innan, och där fanns klänningen!! i rätt storlek :D Jag blev jätte glad ja!
I skolan hade jag det också bra, fick träffa min "klass" för första gången. Men det heter tydligen inte klass och jag är inte någon elev som går i skolan utan jag är en student som går på universitet, så det så!
Men klassen verkade trevlig vi delades in i arbetslag med, hamnade med två stycken Emily och Ida, de verkade jätte trevliga :)
Sen så åkte jag hem efter mitt klänningsköpande, läste lite, Marcus kom hem, han var lite sjukling så jag lagade maten, sen så blev han frisk igen haha. Han stack iväg och tränade och jag stanna hemma och pluggade och kollade på Andra avenyn, det var nog det mest händelserika programmet jag har sätt! Men bra är det.
Klänningen, gör sig kanske inte så fin på kort men, den är skön, gjord av sammets tror jag att det heter, eller ser ut som det i alla fall :)

Tröjan som jag trösthandlade häromdagen, var nog lite för kort för att vara en klänning

Tjooho

Sen idag så ska vi in till Uppsala och kolla på soffa!!! :D

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0