Hmm

Hahah man kan göra lite impulsiva saker när man har tråkigt.

Igpr satt jag på tradera, väntade på marcus som ocksåå satt vid datorn, vi är riktiga datanördar

Sen gick jag in på sista chansen på auktioner, där det bara är några få minuter kvar, utan att tänka så bjuder jag på Lost säsong 3 och vinner. Haha det var väl kanske inte meningen men men :P

fick den för 221 spänn, då är frakten inräknad, på cdon får man den för 229 haha de ni ;)

Sen var den faktiskt inte öppnad, fast jag vet inte riktigt om jag kommer ihåg första och andra säsongen, men det blir man väl varse om.

Men den saken som jag ville vinna den förlorade jag med 1 krona på, en skit fin klocka, hm den där sidan kan få en beroende!

 


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0