I Uppsala idag

Så gick jag runt och handlade lite, det minska en heldel på mitt konto, jag inte säga allt jag köpte här för älskling fyller år snart och det är hans presenter jag har köpt, hm och till mig själv, men om jag avslöjar vad jag köpte till mig själv så avslöjar jag hans med.

hehe men jag kan visa skorna jag köpte. Jag såg på löpsedlarna att kylan skulle hålla i sig och jag som har de sämsta skorna för kyla tänkte "nej nu är det nog". De jag har är otroligt kalla, nästan försmå så tårna kan inte röra sig plus att när det är lite blött så läcker de in.
Så jag köpte mig 3 billiga par på skopunkten. Skulle köpa 2 men man fick ju den tredje på köpet så ^^
De har ju inte den bästa kvaliten kanske, jag får se till att satsa på nästa år (kan jag ju inbilla mig)




Lina köpte klackar, det är inte varje dag



Snart så ska man till varmare ställen, då slipper man känna sig så grå och tråkig!

Kommentarer
Postat av: janne

det gäller att lyxa till det ser jag.

2010-01-29 @ 18:56:25
URL: http://runningtrain.blogg.se/

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0