Inte min dag idag 22/1

Men det slutade ganska bra ändå tillslut, blev bara lite stressigt idag.
För i onsdags så glömde jag min kalender hemma när jag var i skolan, så vi bestämde i mitt arbetslag att vi skulle träffas i skolan klockan 12 idag. Lektionen började klockan 14 så då skulle vi hinna förbereda.
Men sen har ju inte haft tillgång till internet så mycket eftersom vi inte har fått det i lägenheten än, men då hade schemat ändrats och lektionen började klockan 10, inte bra för kom på det halv elva då jag hade skrivit upp det i kalendern, men jag var ju så säker på klockan 12 så jag tänkte inte på att kolla där.
Men jag åkte till skolan ändå, sen så hade läraren en likadan lektion timmen efter så kunde vara med ändå, så det var tur, hade lite ångest för det är lite svårt att ta igen såntdär.
Sen så efter skolan skulle jag springa till bussen men missa den med en halv minut kanske. Var på andra sidan vägen när den åkte, jäkla bilar. Sen så höll jag på att tappa bort vanten, men gick tillbaka samma väg och där låg den som tur var"
Ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, en mumsig äppelpaj ska nog lagas med vaniljsås, hemma gjord ska jag nog försöka ge mig på, har en sådan bra kokbok att där finns typ ALLT :D
anledningen till att det inte är några stycken i texten är för att datorn vill helt enkelt inte göra det. Det blir bara stycken när jag sitter vid Marcus dator, men har kommit på att det är nog för att jag har google chrome som webbläsare, Marcus han har internet exporer, tror det kan vara det.

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0