Jippie! 27/1

Igår så sa mamma att hon hade köpt lägenheten i Gimo :D
Den var väldigt fin så det blir bra, flytten blir inte förrän i slutet av april, så det är ett tag men ändå.
Sen igår på kvällen så kollade jag på Sova med fienden, jag frågade mamma tidigare på dagen om den var läskig, och det tyckte hon. Så jag hade värsta förväntningarna, men de infriades inte:( De var lite i slutet som amn kanske blundade till men det var för jag trodde att värsta saken skulle ske och så gjorde det inte det, blev lite besviken, var uppe till 12 i onödan. Skulle ju upp vid 6 idag, men det gick förvånansvärt bra. Vaknade till och med innan klockan, och tänkte nej nu har jag nog försovit mig för det kändes som om man hade sovit så länge, men icke icke.
Det som händer idag är att jag ska först till Janne och hänga lite, sen så blir det Avatar p¨å bio :D
Skolan min

Kommentarer
Postat av: marie

åh avatar e bäst!

2010-01-27 @ 08:31:18
URL: http://marieeee.blogg.se/

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0