Ju mer jag tänker 9/1

Så kommer jag fram till att om jag har klarat tentan så är det ett mirakel.
Sitter och tänker på vad jag egentligen svarade och är nog ganska fel ute, kunde de inte ha gjort en lätt omtenta :(
Men förhoppningsvis så har jag det lite lugnare till nästa tenta så att man kan plugga mera, man kanske ska börja redan nu?
Det är väldigt fint väder ute idag =)
Det är synd att kasta bort den och sitta här framför datorn och skriva, men måste man så måste man. In på tisdag ska den där rapporten så kanske bättre att bli klar med den i förväg än att sitta där sista dagen.
Men skulle bra gärna vilja åka ut till Mormor en sväng, hämta lite hö och kolla på lite pryttlar, får se vart dagen tar mig, det vet jag i kväll om inte annat.

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0