Just ja

I väntan på bussen idag så gick jag in på MQ. De ahde ganska mycket rea där, jag hittade värsta fina klänningen, den var perfekt. Fanns i en lite mindre storlek och en lite större, men den mindre så var den mer "säkrare" eftersom det var en tubklänning så vill man ju inte att den ska hasa ner. men den skulle kosta 179 och det är ju inte så farligt, 599 från början

Jag visste inte exakt hur mycket pengar jag hade kvar på kortet, hade köpt en bok för 300, handlat en bh för 150 och så var det mer saker så jag hade ingen aning så tog de säkra före det säkra och gick snabbt som tusan till en automat och jag fick ut pengar, men när jag kom tillbaka så var klänningen bort :(:(:( Jag var borta 3 minuter!!!
Åh blev så less, funderar om man kanske ska gå till det andra MQ och kolla efter den där.

Köpte en annan klänning i tröst haha men var inte lika rolig, den var mera normal, kanske mer gran canaria material!

Det va inte menat att jag skulle ha den helt enkelt

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0