Kämpar 10/1

Med mina 3000 tecken skrivna, det är bara 8000 kvar. Men har insätt att när man väl kommer igång så är det inte så svårt ändå. Jamenar ett tecken är ju en bokstav och vi ska räkna med blankstegen med så om jag bara kämpar på ännu mera så blir jag nog kanske klar imorn. Det är motivationen som tryter ibland, man hamnar lätt på en blogg sida. Så min tanke är nog kanske att dra ur internet, men behöver ju det för att skriva med så :P
Idag så spelar Marcus match borta i Norrtälje, vilket är bra för då är jag ju själv och kan skriva.
Jag var ut till Mormor en sväng idag med, skulle inte vara där så länge var det tänkt men det blev 3 timmar. Ann - Sofie och Magnus kom med Wille och mamma dök upp med så då var man ju tvungen att stanna lite extra =).
Jag har vart duktig och hämtat hö till Marcus familjs kanin med, jag sa någongång i början på vintern att jag skulle fixa det och det har inte hänt förrän nu, aja bättre sent än aldrig.
Till min förvåning så gick det att öppna bakluckan med! Oj oj oj det tar sig, nu är det bara bakdörrarna kvar, den där låsoljan var kanske inte så kass ändå!
hittade bilder från 2004, haha vilken plutt
heh Julia är med väldigt liten, bara 4 år där och nu är hon 9år, tiden går

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0