Lisa 85

Ja och hon kan verkligen baka och göra alldeles för mycket mat & fika, men så är det när man lever i en fikafamilj ^^

Det börja med att det var framdukat omelett, köttbullar, massa pålägg, mackor, creps och kalvsylta? Ja ialla fall så var det ganska lätt att göra sig mätt på allt detta.

När man satt där proppmätt så var det potatis och kött på schemat. Jag som trodde att det andra var själva middagen

Sen var det dags för fika, det dukades upp 6 sorters kakor, 2 sorters bullar och en marängtårta. För att det ens skulle ha minskat något på kakfatet så var man typ tvungen att ta två av varje sort :P

Så Kenth uttalade sig - jag trodde du skämta, när Lisa frågade om vi ville ha glass, persikohalvor och grädde, men icke icke det var så sant det kunde bli.

haha nu sitter man här och funderar på att ett träningspass skulle sitta på sin plats ^^


På min födelsedag ska jag abolut inte ha marängtårta, nu har varenda person typ haft det hela detta år, jag hoppas att trenden går över till något annat !


Kommentarer
Postat av: janne

jag kommer ej att ha det!

2010-01-25 @ 01:22:48
Postat av: Lina

tack gode gud janne!

2010-01-25 @ 11:39:36
URL: http://erikssonlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men Lina då, det är ju gott :)

Vart kommer denna aggretion för marängtårta ifrån.

haha

2010-01-25 @ 19:20:25
Postat av: Lina

haha för att vi inte äter någon annan tårta nu för tiden :P

2010-01-26 @ 12:36:16

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0