Lite äckligt kanske 13/1

Men igår när jag gick på toan så kollade jag när jag kissa, hm det kanske inte är det mest normala att göra, men vad ska man kolla på då.? Men i alla fall då såg det nästan ut som om jag kissade blod :S Fast i toan så var det bara väldigt gult, vilket är konsekvensen av att man inte ar druckit tillräckligt.
haha rädd som jag var svepte i mig 2 stora glas glocken ^^ Vilket resulterade i ett antal toabesök någon timme senare :P Sen när jag tänker efter så dricker jag ju inte speciellt mycket på en dag, är inte så förtjust i vatten heller, vilket man kanske måste lära sig någon gång. Eller ibland kan vatten vara gott, men jag dricker nog mest glocken tror jag, kanske inte är så bra men alltid något :P
Men fanta är lätt den godaste läsken! :D

Kommentarer
Postat av: janne

lilla lina är slarvis med drickandet! aja baja. men det är lungt. jag har genomskinlig dricka som inte smackar vatten;) vill du prova??:P

2010-01-13 @ 14:31:22
Postat av: Lina

Heh ojdå janne är party sugen :P det är ju intealls uttorkande

2010-01-13 @ 15:00:25
URL: http://erikssonlina.blogg.se/

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0