Mitt fel 11/1

Tror jag att det var denna gång.
Fick ta bussen hem från Marcus för bilen paja, tror det var startmotorn igen.
För det brukar vara lite svår startad såhär på förmiddagen när den har stått över natten, men den brukar alltid gå igång, man brukar ju få kolla lite på hur kallt det är ute om det är - 26 så kanske man inte ens ska försöka.
Men idag så funkade inte termometern ute så då gick jag ut, vred om nyckel och man hörde att den ville starta. Men när jag hade försökt ett antal gånger så blev det ett konstigt ljud, det började lukta lite konstigt och man hörde att den var helt död, precis som den gången då det var fel på startmotorn.
Jag skulle väl helt enkelt inte ha försökt starta den över huvud taget.

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0