Mycket snö 2/1

Det har kommit inatt, var säkert 15 cm på bilen när jag kom ut, tur att det är lätt snö i alla fall.
Jag har vart hos Marcus från igår kväll till typ nyss. Vi har kollat på film och vart med hans kompisar.
Vi kollade på en Johan falk film och Borta bäst hemma värst. Den var ganska rolig, missade slutet somnade, var faktiskt jätte trött. Men den var bra"
Idag så ska jag åka och skjuta, det är bara om en liten stund. Ska skjuta i Öregrund, efter det så ska jag hämta halle, vi ska till macken och hyra film för att sedan bege oss till Sara. Haha min present kanske inte är den soligaste men men :P
Så här begravd är mammas cykel.
nej plugga var det. bara 31,5 timmar kvar att plugga tills på fredag!

Kommentarer
Postat av: Jane

du har alltså räknat?

2010-01-02 @ 22:24:48
URL: http://runningtrain.blogg.se/

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0