Nu börjar jag bli lite trötter 18/1

Marcus är och tränar så  sitter hemma hos hans föräldrar. Varför går du inte hem undrar säkert ni.
Men om jag redan har suttit här ett bra tag så kan jag ju lika gärna sitta en kvart till, lite roligare att få sällskap hem. Sen så är jag en sådan person som tycker det extremt tråkigt om inte läskigt att vara själv hemma, speciellt på kvällen. Vem vet vilken yxmördare som går lös.

Sen hemma hos oss så har vi ju inte fått internet än, Marcus ringde idag och frågade vart det hade tagit vägen, då visade det sig att tjejen vi beställde det av hade sagt fel, vi kan inte få internet förrän den 25.  Vi som hade räknat med idag eller ialla fall imorn. Som tur var så har vi tv i alla fall, för det är bra jobbigt att bara kolla på film.

Vi har börjat kolla på Heja Björn, haha en otroligt sjuk men ganska rolig serie.

ja imorn så kanske min LOST säsong har kommit hem hem. tgradera är farligt ibland nästan så att jag ska logga in och kika lite nu. Det bar blivit en del länningköp på sistone, festklänningar, jag osm knappt festar, emn ahr tänkt att när jag väl börjar göra det igen så vill man ju göra det med stil och inte ha samma klänning varje gång, men faktum är väl att folket hinner glömma bort vad man hade på sig för att det var just så länge sen. Kommer inte ihåg vad jag hade sist själv faktiskt.

Nästa TRADERAAA!!

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0